Publicaties

Hieronder vind je de meest recente publicaties per lectoraat. Gebruik de zoekfunctie om gericht te zoeken naar publicaties.

Filters

Lectoraat
Jaar
Onderwijstype
Auteur
Gefilterd op:
Jonge kindRekenen en wiskundeKinderopvangPrimair onderwijs

Denken in conceptuele doelen voor groep 1 en 2

Keijzer, R., Van Schaik, M., & Boland, A. (2023). Denken in conceptuele doelen voor groep 1 en 2. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 42(3), 41-55.

Lees meer over
Jonge kindRekenen en wiskundeKinderopvangPrimair onderwijs

Mathematics in play

Keijzer, R., Peltenburg, M., Van der Zalm, & Boland, A. (2022). Mathematics in play. In EAPRIL 2021 conference proceedings (pp. 121-134). Leuven: EAPRIL.

Lees meer over
Jonge kindRekenen en wiskundeHBOPrimair onderwijs

Webinar: Professional development in ‘Mathematics in play’

Keijzer, R., Peltenburg, M., Zalm, E., & Boland, A. (2021). Professional development in ‘Mathematics in play’ (webinar)

Lees meer over
Jonge kindRekenen en wiskundeKinderopvangPrimair onderwijs

Mathematics in play

Keijzer, R., Peltenburg, M., Van Schaik, M., Boland, A., & Van der Zalm, E. (2021). Mathematics in play. In M. Van den Heuvel-Panhuizen, & A. Kullberg (Eds.), Proceedings of the ICME-14 Topic Study Group 1 Mathematics education at preschool level (pp. 51-59). Shanghai: ICME14.

Lees meer over
Jonge kind

‘Taal én spel verrijken – Aansluiten bij doen-alsof spel’.

Zalm, E. van der, Boland, A. en Damhuis, R. (2018). ‘Taal én spel verrijken – Aansluiten bij doen-alsof spel’ HJK, maart 2018, pp. 4 t/m 7

Lees meer over
Jonge kind

Het andere perspectief. Subjectwording in het onderwijs aan jonge kinderen.

Boland, A. (2018) Het andere perspectief. Subjectwording in het onderwijs aan jonge kinderen. Pedagogiek in Praktijk 105, pp. 14-19

Lees meer over