Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > Taaldenken in spel – een professionaliseringstraject. Verantwoording bij het ontwerponderzoek.
Taaldenken in spel – een professionaliseringstraject. Verantwoording bij het ontwerponderzoek.
Boogaard, M., Boland, A., Damhuis, R., Veen, A., Van der Zalm, E. (2021). Taaldenken in spel – een professionaliseringstraject. Verantwoording bij het ontwerponderzoek. Amsterdam: Kohnstamm Instituut.
Gerelateerde publicaties
Jonge kind
Spel van kleuters begrijpen
Wynberg, E., Wessels, M., & Boland, A. (2024). Spel van kleuters begrijpen. HJK 2024(7), 18-21.
Jonge kind
Website Taal in spel
https://www.taal-in-spel.nl/
Jonge kind
Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.
Boland, A., Mol Lous, A., Creutzburg, A., Hillen, J., Verhoeven, S. (2023.) Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.