Wetenschap en technologie in de klas: Handvatten voor een succesvolle uitvoering
Hotze, A.C.G.(2022). Wetenschap en technologie in de klas: Handvatten voor een succesvolle uitvoering. Uitgeverij Pica
Hieronder vind je de meest recente publicaties per lectoraat. Gebruik de zoekfunctie om gericht te zoeken naar publicaties.
Hotze, A.C.G.(2022). Wetenschap en technologie in de klas: Handvatten voor een succesvolle uitvoering. Uitgeverij Pica
Slim, T., Van Schaik, J.E., Dobber, M., Hotze, ACG, Raijmakers, M.E.J. (2022). Struggling or Succeeding in Science and Technology Education: Elementary School Students’ Individual Differences During Inquiry and Design- Based learning. Front. Educ. 7: 842537. https://doi.org/10.3389/feduc.2022.84253
Keijzer, R. (2022). Rekenvaardigheid en keuze pilot jonge kind. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 42(1), 41-49
Leijgraaf, M. (2022). “I honestly don’t understand how this System can exist.” Promoting Social Justice & Equity by disrupting the Master Narrative. Amsterdam / Alkmaar: Hogeschool IPABO
Inaugural speech when accepting the position as ‘lector’ / researcher on Social Justice & Equity at University of Applied Sciences IPABO Amsterdam / Alkmaar on June 21, 2022
Leijgraaf, M. (2022). “Ik snap oprecht niet hoe dit Systeem kan bestaan.” Bevorderen van Kansengelijkheid door het doorbreken van de Master Narrative. Amsterdam / Alkmaar: Hogeschool IPABO.
Van Waveren, J. & Keijzer, R. (2022). Burgerschap laten aangrijpen bij het meten. Volgens Bartjens, 41(5), 15-17.