Publicaties

Hieronder vind je de meest recente publicaties per lectoraat. Gebruik de zoekfunctie om gericht te zoeken naar publicaties.

Filters

Lectoraat
Jaar
Gefilterd op:

Wetenschap en technologie in de klas: Handvatten voor een succesvolle uitvoering

Hotze, A.C.G.(2022). Wetenschap en technologie in de klas: Handvatten voor een succesvolle uitvoering. Uitgeverij Pica

Wetenschap en technologie
Lees meer over

Burgerschap laten aangrijpen bij meten

Van Waveren, J. & Keijzer, R. (2022). Burgerschap laten aangrijpen bij het meten. Volgens Bartjens, 41(5), 15-17.

Jonge kind
Lees meer over

Struggling or Succeeding in Science and Technology Education: Elementary School Students’ Individual Differences During Inquiry and Design- Based learning

Slim, T., Van Schaik, J.E., Dobber, M., Hotze, ACG, Raijmakers, M.E.J. (2022). Struggling or Succeeding in Science and Technology Education: Elementary School Students’ Individual Differences During Inquiry and Design- Based learning. Front. Educ. 7: 842537. https://doi.org/10.3389/feduc.2022.84253

Wetenschap en technologie
Lees meer over

Rekenvaardigheid en keuze pilot jonge kind

Keijzer, R. (2022). Rekenvaardigheid en keuze pilot jonge kind. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 42(1), 41-49

Rekenen en wiskunde
Lees meer over

“I honestly don’t understand how this System can exist.” Promoting Social Justice & Equity by disrupting the Master Narrative.

Leijgraaf, M. (2022). “I honestly don’t understand how this System can exist.” Promoting Social Justice & Equity by disrupting the Master Narrative. Amsterdam / Alkmaar: Hogeschool IPABO

Inaugural speech when accepting the position as ‘lector’ / researcher on Social Justice & Equity at University of Applied Sciences IPABO Amsterdam / Alkmaar on June 21, 2022

Lees meer over

“Ik snap oprecht niet hoe dit Systeem kan bestaan.” Bevorderen van Kansengelijkheid door het doorbreken van de Master Narrative.

Leijgraaf, M. (2022). “Ik snap oprecht niet hoe dit Systeem kan bestaan.” Bevorderen van Kansengelijkheid door het doorbreken van de Master Narrative. Amsterdam / Alkmaar: Hogeschool IPABO.

Lees meer over