Rekenen-wiskunde en kansengelijkheid
Keijzer, R. (2023). Rekenen-wiskunde en kansengelijkheid. JSW, 2023(6), 20-23.
Hoe kun je als leerkracht wijs handelen bij het gebruik van technologie in het onderwijs? Welke waarden kunnen op het spel komen te staan zodra je technologie inzet? Die vragen proberen we met lerarenopleiders en pabostudenten te beantwoorden in dit project. Het project is een samenwerking tussen de Universiteit Utrecht en de Hogeschool iPabo.
Keijzer, R. (2023). Rekenen-wiskunde en kansengelijkheid. JSW, 2023(6), 20-23.
Leijgraaf, M. (2022). “I honestly don’t understand how this System can exist.” Promoting Social Justice & Equity by disrupting the Master Narrative. Amsterdam / Alkmaar: Hogeschool IPABO
Inaugural speech when accepting the position as ‘lector’ / researcher on Social Justice & Equity at University of Applied Sciences IPABO Amsterdam / Alkmaar on June 21, 2022
Leijgraaf, M. (2022). “Ik snap oprecht niet hoe dit Systeem kan bestaan.” Bevorderen van Kansengelijkheid door het doorbreken van de Master Narrative. Amsterdam / Alkmaar: Hogeschool IPABO.
Van Waveren, J. & Keijzer, R. (2022). Burgerschap laten aangrijpen bij het meten. Volgens Bartjens, 41(5), 15-17.