Actualiseren van de post-hbo-opleiding rekencoördinator
Compagnie, C., & Keijzer, R. (2016). Actualiseren van de post-hbo-opleiding rekencoördinator. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 35(2), 50-54.
Compagnie, C., & Keijzer, R. (2016). Actualiseren van de post-hbo-opleiding rekencoördinator. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 35(2), 50-54.
Het opleiden van rekencoördinatoren is al 20 jaar in ontwikkeling. De laatste 12 jaar gebeurt dit via de post-hbo-opleiding rekencoördinator. Dit artikel schetst de uitgangspunten van deze opleiding, de ontwikkelingen die leidde tot deze post-hbo-opleiding en welke ideeën er op dit moment leven op het opleiden van rekencoördinatoren te actualiseren.
Boland, A., & Van der Zalm, E., Keijzer, R. (2022). Rekenen op spel. In: Boland, A., Aerden, I., Vancraeyveldt, I., Van de Weghe, J. (2022). De kracht van spel. Waar leerkrachten en kinderen elkaar ontmoeten. Amsterdam: SWP, 157-185.
Keijzer, R., de Vink, I., & Verbruggen, I. (2024). Denkend aan rekenen-wiskunde… Verslag van de 42e Panamaconferentie. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 44(2),53-59.
Keijzer, R. & Van der Weijden, B. (2024). Kijk op wiskunde. Volgens Bartjens, 43(5), 32-35.