Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > ‘Goed onderwijs wil bijdragen aan een meer rechtvaardige samenleving.’ Lector Monique Leijgraaf wil de master narrative doorbreken.
‘Goed onderwijs wil bijdragen aan een meer rechtvaardige samenleving.’ Lector Monique Leijgraaf wil de master narrative doorbreken.
Ouwerkerk, E. (2023, januari). ‘Goed onderwijs wil bijdragen aan een meer rechtvaardige samenleving.’ Lector Monique Leijgraaf wil de master narrative doorbreken. JSW, 107(5), 18-21.
Gerelateerde publicaties
Podcast: Kansen(on)gelijkheid en technologie.
Leijgraaf, M., & Hubeek, J. (2025, April 2). Kansen(on)gelijkheid en technologie. AI: Het pedagogisch appèl. Hoe AI het onderwijs uitdaagt. https://ai-het-pedagogisch-appel.captivate.fm/episode/30-kansenongelijkheid-en-technologie-in-gesprek-met-monique-leijgraaf/
Pak de digitale regie terug.
Berghe van den, R., Leijgraaf, M., Geenen, M., & Kerssens, N. (2025). Pak de digitale regie terug. Didactief, 55(4), 16-17. https://didactiefonline.nl/artikel/pak-de-digitale-regie-terug
Sturen en loslaten. Investeren in een sterke leerkracht-leerlingrelatie.
El Khattabi, F. (2025). Sturen en loslaten. Investeren in een sterke leerkracht-leerlingrelatie. Talent, 27(1), 4-7. https://www.tijdschrifttalent.nl/art/50-8369_Sturen-en-loslaten