Meivakantie: IPABO is gesloten van 26 april t/m 5 mei. Kijk voor meer informatie op de contactpagina.
Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > Integrating visual art, geometry and creativity for primary school teachers: a pd trajectory
Integrating visual art, geometry and creativity for primary school teachers: a pd trajectory
Keijzer, R., Oprins, B., De Moor, K., & Schoevers, E.M. (2018). Integrating visual art, geometry and creativity for primary school teachers: a pd trajectory. EAPRIL 2017 proceedings (pp. 52-65). Hämeenlinna, Finland: EAPRIL
In het artikel wordt verslag gedaan van het ontwikkelen van een nascholingstraject op de grens van kunsteducatie en rekenen-wiskunde. Met name wordt ingegaan op de dialoog tussen ontwikkelaars met verschillende achtergronden. Dit artikel is in het Engels.
Gerelateerde publicaties
Kijk op wiskunde
Keijzer, R. & Van der Weijden, B. (2024). Kijk op wiskunde. Volgens Bartjens, 43(5), 32-35.
Denkend aan rekenen-wiskunde… Verslag van de 42e Panamaconferentie
Keijzer, R., de Vink, I., & Verbruggen, I. (2024). Denkend aan rekenen-wiskunde… Verslag van de 42e Panamaconferentie. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 44(2),53-59.
Denken in conceptuele doelen voor groep 1 en 2
Keijzer, R., Van Schaik, M., & Boland, A. (2023). Denken in conceptuele doelen voor groep 1 en 2. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 42(3), 41-55.