Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > Learning to Play-2-Gether: building positive relationships with children through play. In: Loizou, E. & Trawick-Smith,J. (eds)
Learning to Play-2-Gether: building positive relationships with children through play. In: Loizou, E. & Trawick-Smith,J. (eds)
Vancraeyveldt, C., Araújo, S, Boland, A., Ferreira, M., Grofčíková, S, Klimentová, A. (2022). Learning to Play-2-Gether: building positive relationships with children through play. In: Loizou, E. & Trawick-Smith,J. (eds). Teacher education and play pedagogy. International perspectives. Routledge. DOI: 10.4324/9781003149668-10
Gerelateerde publicaties
Spel van kleuters begrijpen
Wynberg, E., Wessels, M., & Boland, A. (2024). Spel van kleuters begrijpen. HJK 2024(7), 18-21.
Website Taal in spel
https://www.taal-in-spel.nl/
Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.
Boland, A., Mol Lous, A., Creutzburg, A., Hillen, J., Verhoeven, S. (2023.) Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.