Vakantie! IPABO is gesloten van 20 december 2025 t/m 4 januari 2026. Kijk voor meer informatie op de contactpagina.
Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > Mind mapping during interactive book reading in early childhood classrooms
Mind mapping during interactive book reading in early childhood classrooms
Boerma, I., van der Wilt, F., Brouwer, R., van der Schoot, M., & van der Veen, C. (2021). Mind mapping during interactive book reading in early childhood classrooms: Does it support young children’s language abilities? Early Education and Development.
Gerelateerde publicaties
Een afstudeerrichting Lezen op de pabo
Boerma, I., Smeets, J., & Moggré, R. (2025). Een afstudeerrichting Lezen op de pabo: Een sleutel tot betere leesvaardigheid in de klas. Tijdschrift Voor Lerarenopleiders, 46(2), 1-9. https://doi.org/10.63379/swgkkw84
Interview Stichting Lezen: Nadrukkelijk aandacht voor jeugdliteratuur
Interview Stichting Lezen: Noorduijn, M. (2025). Nadrukkelijk aandacht voor jeugdliteratuur.
https://www.lezen.nl/wp-content/uploads/2025/10/SL-Lezen-3-2025-DEF-LR-1.pdf
Een boekenclub als aanjager van de leesmotivatie en de literaire competentie van pabostudenten. In J. Dera & R. van Steensel (Reds.)
Boerma, I. (2024). Een boekenclub als aanjager van de leesmotivatie en de literaire competentie van pabostudenten. In J. Dera & R. van Steensel (Reds.) Lezen in beweging. Ontwikkelingen in leesbevordering, lees- en literatuuronderwijs, digitaal lezen en toetsing (p.49-62). Eburon.