Ontwerp een vakantiehuisje. Open vragen tijdens de Grote Rekendag
Keijzer, R. (2017). Ontwerp een vakantiehuisje. Open vragen tijdens de Grote Rekendag. Volgens Bartjens, 37(1), 12-14.
Keijzer, R. (2017). Ontwerp een vakantiehuisje. Open vragen tijdens de Grote Rekendag. Volgens Bartjens, 37(1), 12-14.
De Grote Rekendag biedt leerkrachten de kans om in een goed voorbereide leeromgeving kinderen aan het werk te zetten met betekenisvolle opdrachten. De leerkracht heeft op deze dag gelegenheid om te observeren en via gerichte vragen kinderen uit te dagen of verder te helpen.
Boland, A., & Van der Zalm, E., Keijzer, R. (2022). Rekenen op spel. In: Boland, A., Aerden, I., Vancraeyveldt, I., Van de Weghe, J. (2022). De kracht van spel. Waar leerkrachten en kinderen elkaar ontmoeten. Amsterdam: SWP, 157-185.
Keijzer, R., de Vink, I., & Verbruggen, I. (2024). Denkend aan rekenen-wiskunde… Verslag van de 42e Panamaconferentie. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 44(2),53-59.
Keijzer, R. & Van der Weijden, B. (2024). Kijk op wiskunde. Volgens Bartjens, 43(5), 32-35.