Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > Taaldenken in spel. Handleiding bij het professionaliseringstraject.
Taaldenken in spel. Handleiding bij het professionaliseringstraject.
Damhuis, R., Van der Zalm, E., Boland, A. Boogaard, M., Veen, A. (2021). Taaldenken in spel. Handleiding bij het professionaliseringstraject. Kohnstamm Instituut.
Gerelateerde publicaties
Jonge kind
Spel van kleuters begrijpen
Wynberg, E., Wessels, M., & Boland, A. (2024). Spel van kleuters begrijpen. HJK 2024(7), 18-21.
Jonge kind
Website Taal in spel
https://www.taal-in-spel.nl/
Jonge kind
Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.
Boland, A., Mol Lous, A., Creutzburg, A., Hillen, J., Verhoeven, S. (2023.) Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.