Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > Verhalen van waarde. Over het in staat stellen van sociaal maatschappelijke initiatieven om zelf de impact van hun initiatief op te halen en te verbeelden.
Verhalen van waarde. Over het in staat stellen van sociaal maatschappelijke initiatieven om zelf de impact van hun initiatief op te halen en te verbeelden.
Kamara, E., Liesdek, B., & Leijgraaf, M. (2024). Verhalen van waarde. Over het in staat stellen van sociaal maatschappelijke initiatieven om zelf de impact van hun initiatief op te halen en te verbeelden. In eigen beheer.
Gerelateerde publicaties
Hoe digitalisering het gesprek over kansengelijkheid in het onderwijs verandert.
Zegveld, L. (2025, november 18). Hoe digitalisering het gesprek over kansengelijkheid in het onderwijs verandert [een interview met Monique Leijgraaf]. Opgeroepen op november 19, 2025, van Kennisnet: https://www.kennisnet.nl/opinie/hoe-digitalisering-het-gesprek-over-kansengelijkheid-in-het-onderwijs-verandert/
Exploring Dutch student teachers’ reasoning about structural inequality in education: a social justice perspective
Hosseini, N., Leijgraaf, M., Gaikhorst, L., & Volman, M. (2025). Exploring Dutch student teachers’ reasoning about structural inequality in education: a social justice perspective. Pedagogische Studiën, 102(3), 294-317. doi:10.59302/8q2kkp13
Podcast: Kansen(on)gelijkheid en technologie.
Leijgraaf, M., & Hubeek, J. (2025, April 2). Kansen(on)gelijkheid en technologie. AI: Het pedagogisch appèl. Hoe AI het onderwijs uitdaagt. https://ai-het-pedagogisch-appel.captivate.fm/episode/30-kansenongelijkheid-en-technologie-in-gesprek-met-monique-leijgraaf/