Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > ‘Wie ben ik om dit Verhaal te vertellen?’ Over je Positie en Betrokkenheid als onderwijspedagogisch Onderzoeker. In G. Biesta, & M. Janssens (Red.)
‘Wie ben ik om dit Verhaal te vertellen?’ Over je Positie en Betrokkenheid als onderwijspedagogisch Onderzoeker. In G. Biesta, & M. Janssens (Red.)
Leijgraaf, M. (2021). ‘Wie ben ik om dit Verhaal te vertellen?’ Over je Positie en Betrokkenheid als onderwijspedagogisch Onderzoeker. In G. Biesta, & M. Janssens (Red.), Pedagogiek als betrokken Handelingswetenschap. Over de Relatie tussen onderzoeken en handelen in het Onderwijs (pp. 77-96). Culemborg: Uitgeverij Phronese.
Gerelateerde publicaties
Podcast: Kansen(on)gelijkheid en technologie.
Leijgraaf, M., & Hubeek, J. (2025, April 2). Kansen(on)gelijkheid en technologie. AI: Het pedagogisch appèl. Hoe AI het onderwijs uitdaagt. https://ai-het-pedagogisch-appel.captivate.fm/episode/30-kansenongelijkheid-en-technologie-in-gesprek-met-monique-leijgraaf/
Pak de digitale regie terug.
Berghe van den, R., Leijgraaf, M., Geenen, M., & Kerssens, N. (2025). Pak de digitale regie terug. Didactief, 55(4), 16-17. https://didactiefonline.nl/artikel/pak-de-digitale-regie-terug
Sturen en loslaten. Investeren in een sterke leerkracht-leerlingrelatie.
El Khattabi, F. (2025). Sturen en loslaten. Investeren in een sterke leerkracht-leerlingrelatie. Talent, 27(1), 4-7. https://www.tijdschrifttalent.nl/art/50-8369_Sturen-en-loslaten