Hogeschool IPABO > Nieuws > Veel dank en een fijne zomer!
Veel dank en een fijne zomer!
Aan het einde van dit studiejaar kijken we met trots terug op wat we binnen Samen Opleiden samen hebben bereikt. Dankzij de inzet van alle betrokkenen blijven we bouwen aan een krachtige leeromgeving voor toekomstige leerkrachten.
Ook afgelopen jaar is er weer veel gebeurd. Met veel enthousiasme is gewerkt aan de ontwikkeling en uitvoering van de werkpleklabs. Daarin komen zowel theorie en praktijk als opleidingsschool en opleiding samen. De opleidersmiddagen lieten zien hoeveel kennis en betrokkenheid er aanwezig is binnen ons netwerk. En tot slot hebben we de eerste belangrijke stappen gezet in de voorbereiding op de ontwikkelingsgerichte peerreview in 2029.
De groei van ons partnerschap is indrukwekkend. Waar we in studiejaar 2019-2020 startten met 7 besturen en 14 opleidingsscholen, gaan we vanaf 2026-2027 samenwerken met 27 besturen en 250 opleidingsscholen! Van Texel tot Aalsmeer, van Enkhuizen tot Castricum.
Aan alle nieuw aangesloten besturen: van harte welkom!
Namens het kernteam Samen Opleiden danken wij iedereen voor de inzet en de fijne samenwerking. Geniet straks van een ontspannen zomervakantie.
We kijken uit naar wéér een inspirerend schooljaar.
Evalijn Dorschman, Anna Los en Martijn Weesing