Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > Onderwijs aan het jonge kind. Intersubjectiviteit als onderlegger voor ontwikkeling. Lectorale rede.
Onderwijs aan het jonge kind. Intersubjectiviteit als onderlegger voor ontwikkeling. Lectorale rede.
Boland, A. (2015). Onderwijs aan het jonge kind. Intersubjectiviteit als onderlegger voor ontwikkeling. Lectorale rede. Hogeschool IPABO.
Boland, A. (2015). Onderwijs aan het jonge kind. Intersubjectiviteit als onderlegger voor ontwikkeling. Lectorale rede. Hogeschool IPABO.
Gerelateerde publicaties
Website Taal in spel
https://www.taal-in-spel.nl/
Spel van kleuters begrijpen
Wynberg, E., Wessels, M., & Boland, A. (2024). Spel van kleuters begrijpen. HJK 2024(7), 18-21.
Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.
Boland, A., Mol Lous, A., Creutzburg, A., Hillen, J., Verhoeven, S. (2023.) Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.