Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > De meest wezenlijke bezigheid van het kind in onderwijs. Onderzoek naar het Jonge kind aan de Hogeschool iPabo.
De meest wezenlijke bezigheid van het kind in onderwijs. Onderzoek naar het Jonge kind aan de Hogeschool iPabo.
Boland, A. (2015). De meest wezenlijke bezigheid van het kind in onderwijs. Onderzoek naar het Jonge kind aan de Hogeschool iPabo. Marktplaats 21, p. 14-16.
Gerelateerde publicaties
Jonge kind
Spel van kleuters begrijpen
Wynberg, E., Wessels, M., & Boland, A. (2024). Spel van kleuters begrijpen. HJK 2024(7), 18-21.
Jonge kind
Website Taal in spel
https://www.taal-in-spel.nl/
Jonge kind
Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.
Boland, A., Mol Lous, A., Creutzburg, A., Hillen, J., Verhoeven, S. (2023.) Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.