Vakantie! IPABO is gesloten van 19 juli tot 18 augustus. Kijk voor meer informatie op de contactpagina.
Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > De meest wezenlijke bezigheid van het kind in onderwijs. Onderzoek naar het Jonge kind aan de Hogeschool iPabo.
De meest wezenlijke bezigheid van het kind in onderwijs. Onderzoek naar het Jonge kind aan de Hogeschool iPabo.
Boland, A. (2015). De meest wezenlijke bezigheid van het kind in onderwijs. Onderzoek naar het Jonge kind aan de Hogeschool iPabo. Marktplaats 21, p. 14-16.
Gerelateerde publicaties
Spel van kleuters begrijpen
Wynberg, E., Wessels, M., & Boland, A. (2024). Spel van kleuters begrijpen. HJK 2024(7), 18-21.
Website Taal in spel
https://www.taal-in-spel.nl/
Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.
Boland, A., Mol Lous, A., Creutzburg, A., Hillen, J., Verhoeven, S. (2023.) Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.