Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > ‘Ik maak een kompas dat altijd bij je is!’ Verbeeldend denken in artefacten van jonge kinderen.
‘Ik maak een kompas dat altijd bij je is!’ Verbeeldend denken in artefacten van jonge kinderen.
Saaltink, H., Van Heusden, B., Van Dijk, M. & Boland, A. (2022). ‘Ik maak een kompas dat altijd bij je is!’ Verbeeldend denken in artefacten van jonge kinderen. Cultuur & Educatie 21 (61), 28-45.
Gerelateerde publicaties
                                            Jonge kind
                                    
                        Spel van kleuters begrijpen
Wynberg, E., Wessels, M., & Boland, A. (2024). Spel van kleuters begrijpen. HJK 2024(7), 18-21.
                                            Jonge kind
                                    
                        Website Taal in spel
https://www.taal-in-spel.nl/
                                            Jonge kind
                                    
                        Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.
Boland, A., Mol Lous, A., Creutzburg, A., Hillen, J., Verhoeven, S. (2023.) Eindrapport “Moeilijk gedrag” van jonge kinderen op school: bouwen aan een positieve relatie met ieder kind. Hogeschool IPABO.