Over verliefde koningen en Prinses Kevin.
Boerma, I., & Boland, A. (2022). Diversiteit in prentenboeken. Over verliefde koningen en Prinses Kevin. HJK, 6-9.
Hieronder vind je de meest recente publicaties per lectoraat. Gebruik de zoekfunctie om gericht te zoeken naar publicaties.
Boerma, I., & Boland, A. (2022). Diversiteit in prentenboeken. Over verliefde koningen en Prinses Kevin. HJK, 6-9.
Boerma, I., & Leygraaf, M. (2020). Lees en leef je in! JSW(7), 6-9.
Boerma, I. (2016). Setting the scene for story engagement: On determinants of primary school children’s reading enjoyment and comprehension. Amsterdam: VU.
Boerma, I., van der Wilt, F., Brouwer, R., van der Schoot, M., & van der Veen, C. (2021). Mind mapping during interactive book reading in early childhood classrooms: Does it support young children’s language abilities? Early Education and Development.
Bruins, B., Boerma, I., Bruijsten, L., & Jongstra, W. (2023). ‘Boek en burgerschap’. Interactie op de lerarenopleiding over de inzet van rijke, schurende en naburige jeugdliteraire teksten in het burgerschapsonderwijs. 36ste Conferentie Onderwijs Nederlands, 65-68.
Jongstra, W., & Boerma, I. (2023). Dicht op de huid van de samenleving. Bijdragen aan effectief leesonderwijs. Th&ma Hoger Onderwijs, 5, 48-53.