Hogeschool IPABO > Kenniscentrum > Publicaties > To what extent do student teachers develop their mathematical problem solving ability by self-study?
To what extent do student teachers develop their mathematical problem solving ability by self-study?
Kool, M. & Keijzer, R. (2018). To what extent do student teachers develop their mathematical problem solving ability by self-study? EAPRIL 2017 proceedings (pp. 80-90). Hämeenlinna, Finland: EAPRIL
Studenten die werken aan de kennisbasistoets rekenen-wiskunde, doen dat door vooral veel opgaven te maken. In deze publicatie wordt getoond hoe studenten kennis dat in één opgave is opgedaan niet gebruiken in een andere. Dit artikel is in het Engels.
Gerelateerde publicaties
Kijk op wiskunde
Keijzer, R. & Van der Weijden, B. (2024). Kijk op wiskunde. Volgens Bartjens, 43(5), 32-35.
Denkend aan rekenen-wiskunde… Verslag van de 42e Panamaconferentie
Keijzer, R., de Vink, I., & Verbruggen, I. (2024). Denkend aan rekenen-wiskunde… Verslag van de 42e Panamaconferentie. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 44(2),53-59.
Denken in conceptuele doelen voor groep 1 en 2
Keijzer, R., Van Schaik, M., & Boland, A. (2023). Denken in conceptuele doelen voor groep 1 en 2. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 42(3), 41-55.